Rozumiemy stres i niepewność towarzyszące planowaniu założenia lub powiększenia rodziny. Swoje problemy dotyczące zajścia w ciążę możecie teraz omówić z naszymi specjalistami leczenia niepłodności zdalnie, przez telefon lub podczas połączenia video
Cenimy Waszą prywatność i bezpieczeństwo. Konsultacje video prowadzimy przy wykorzystaniu aplikacji Zoom. Dzięki temu Wasze problemy z zajściem w ciążę i plany na przyszłość możecie przedyskutować z lekarzem przy pomocy bezpiecznego, szyfrowanego połączenia w zaciszu własnego domu
Co obejmuje konsultacja online?
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do konsultacji.
- Konsultację z lekarzem w uzgodnionym czasie przez telefon lub przy wykorzystaniu aplikacji Zoom.
- Zapoznanie się lekarza z dokumentacją pacjenta.
- Sporządzenie recept i zaleceń, wystawienie zwolnień, jeśli potrzebne.
- Uzupełnienie karty pacjenta w trakcie konsultacji.
Jak mogę umówić się na konsultację online?
- Prosimy zadzwonić do rejestracji, numer tel. 609 366 732 lub wypełnić formularz kontaktowy prosząc o konsultację telefoniczną lub video z wybranym lekarzem.
- Rejestracja sprawdzi dostępne miejsca i uzgodni dzień oraz godzinę konsultacji, zapisując w systemie wskazany do korespondencji adres e-mail.
- W następnym kroku, na wskazany adres e-mail, zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji konsultacji.
- Jeśli zajdzie taka konieczność, rejestracja może poprosić o wysłanie skanów wyników badań oraz wcześniejszych zaleceń na adres rejestracja@fertina.pl w plikach zabezpieczonych hasłem, którym jest numer PESEL.
Jak powinniśmy przygotować się do konsultacji video?
- Z aplikacji Zoom można korzystać bezpośrednio w przeglądarce, ale dla uzyskania pełniejszej funkcjonalności najlepiej ją zainstalować. Można to zrobić nawet na telefonie, ale najwyższą jakość uzyskamy prowadząc konsultację video przy wykorzystaniu tabletu lub komputera stacjonarnego. Instalacja jest bardzo prosta, a sama aplikacja łatwa i intuicyjna w obsłudze.
- Aplikację możemy zainstalować wchodząc na stronę https://zoom.us/download. W zależności od posiadanego urządzenia pojawi się odpowiednia opcja ściągnięcia aplikacji i instalacji. Po zainstalowaniu mamy możliwość stworzenia prywatnego konta. Warto to zrobić by w przyszłości uniknąć konieczności podawania swoich danych za każdym razem, kiedy dołączamy do konsultacji.
Jak zapłacę za konsultację online?
- Potwierdzeniem rejestracji konsultacji online jest dokonanie płatności zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie fertina.pl, za pośrednictwem przelewu na konto CM Fertina 16 1750 0012 0000 0000 3186 2957 oraz przesłanie potwierdzenia realizacji przelewu na adres rejestracja@fertina.pl , lub MMS-em na numer tel. 609 366 732, koniecznie przed terminem rozpoczęcia konsultacji.
- Jako tytuł przelewu prosimy wpisać konsultacja online, imię i nazwisko lekarza, data konsultacji.
Jak przebiega konsultacja video?
- Prosimy upewnić się, że na urządzeniu zainstalowana jest aplikacja Zoom. Należy ją następnie uruchomić.
- Na chwilę przed rozpoczęciem konsultacji prosimy kliknąć w link otrzymany od rejestracji w zaproszeniu przesłanym e-mailem.
- Jeśli podczas instalacji aplikacji Zoom nie zostało utworzone prywatne konto w polu nazwa użytkownika prosimy podać imię i nazwisko. Po uzyskaniu połączenia lekarz potwierdzi imię, nazwisko oraz numer PESEL, niezbędne do identyfikacji.
- Prosimy pamiętać o aktywacji dźwięku w swoim urządzeniu (jeśli nie nastąpi to automatycznie). W tym celu należy kliknąć w dymek “Call Over Internet” znajdujący się w lewym, dolnym rogu okienka aplikacji Zoom, nad opcją menu “Join Audio” (ikona słuchawek).
- Należy również pamiętać o aktywacji kamerki swojego urządzenia (jeśli nie nastąpi to automatycznie) klikając opcję “Start Video” (ikona kamery) znajdującą się w lewym, dolnym rogu okienka aplikacji Zoom.
- Po wykonaniu tych kroków rozpoczyna się konsultacja video z lekarzem.
- Konsultacja trwa nie dłużej niż czas określony w cenniku na stronie fertina.pl, a w przypadku braku określenia czasu, trwa nie dłużej niż 30 minut. Lekarz poinformuje o upływie umówionego czasu i konsultacja video zostanie zakończona.
Jak przebiega konsultacja telefoniczna?
- Na chwilę przed rozpoczęciem Konsultacji prosimy upewnić się, że wskazany recepcji numer telefoniczny nie jest zajęty.
- O wyznaczonej godzinie lekarz zadzwoni pod wskazany numer i rozpocznie się konsultacja telefoniczna.
- Konsultacja trwa nie dłużej niż czas określony w cenniku na stronie fertina.pl, a w przypadku braku określenia czasu, trwa nie dłużej niż 30 minut. Lekarz poinformuje o upływie umówionego czasu i konsultacja telefoniczna zostanie zakończona.